Handelsbetingelser

PRISER:
Alle priser er incl. 25% moms og i danske kroner hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, dog excl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for trykfejl, afgifts- og valutaændringer.

BETALING:
Pippi´s Webshop modtager betaling med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Mobilepay, paypal, viabill . Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Pippi´s  Webshop krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. Pippi forbeholder sig dog ret til at få købsbeløbet overført via bankoverførsel til Sydbank. Ordren afsendes når bankoverførslen er modtaget.

LEVERINGSOMKOSTNINGER:
DK med GLS til pakkeshop eller erhvervsadr: 0,- kr
DK med GLS til privat adr: 49,- kr
Udland med UPS / GLS: 69,- kr (GRATIS ved køb over 699,- kr)

LEVERING:
Pippi´s Webshop leverer typisk indenfor 1-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Pippi.

REKLAMATIONSRET:
Som kunde har du selvfølgelig lov til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, der var tilstede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl.

Enhver tvist mellem Pippi og kunden er underlagt dansk ret.

FORTRYDELSESRET:
Du har som kunde 14 dages fortrydelsesret når dine varer bestilt via telefon eller internettet. Benytter du fortrydelsesretten tilbagebetales varens pris og leveringsomkostninger.
Når du vil benytte din fortrydelsesret, skal du selv betale returforsendelsen, medmindre andet er aftalt. Du må ikke sende varen retur pr. efterkrav.

VARERETURNERING:
Varereturnering skal ske til adressen:

Fashion Shopping
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro

CVR:31327369


Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende informationer med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse.

Vi anbefaler at du benytter Post Danmark når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmark´s system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Pippi´s Webshop.

Oplysning om klagemuligheder

Vi håber du vil tage fat i Pippi først, og se om vi ikke kan finde en løsning, såfremt du har noget at klage over.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse shop@pippi.dk  
OM PIPPI

Pippi er bløde, naturlige metervarer, enkle prints og afprøvede pasformer, der beskytter babys sarte hud mod unødige folder. Den liggende baby får tøj, der er nemt at tage af og på, og den voksende babys skiftende bevægelsesmønstre er der også tænkt på.

Pippis omfattende basisprogram indeholder et stort udvalg af produkter i såvel neutrale som spraglede farver inden for de populære bodystockings, natdragter, hagesmække og bleer.

Pippi er Oeko-Tex 100 certificeret i den ypperste klasse for baby-tekstiler, som har direkte kontakt til huden, ligesom en større del af produkterne i dag er produceret med organic cotton.

Pippi.dk   |    +45 97 41 04 15    |    shop@pippi.dk